Vem är Henrik Lundqvist och varför skulle jag vilja träffa honom?

Hm...

Myspys kväll på jobbet med chips och Minuten , tycker inte om såna där tävlingsprogram för jag blir alldelles stirrig och galen av att titta på dom och hoppar upp och  ner i soffan som en annan känguru.

Nu ska jag göra något så intressant som att slå upp glosor från Emma , ( en bok alltså inte min vän Emma ) som jag inte förstår , efter första kapitlet har jag samlat ihop 30 glosor, det bådar gott för min framtida läsning.
Min engelska lärare ansåg att Emma var för svår för mig vilket gjorde mig  förbannad för jag är narcissist och anser att jag är störst bäst och vackrast. Så nu måste jag alltså prove her wrong with a killer book-rewiev.
Slänger också in en bild på mitt vackra anlete för att liksom make a point.



Imorgon ska jag träffa mormor på sjukhuset och hon ska få skivan jag har köpt åt henne eftersom jag är en mycket kärleksfull och givmild dotter-dotter.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0