Religion och Fördomar

Hade religionkunskap idag där jag tvingades bekänna mina fördomar,
(för mig själv alltså , jag låg inte på knä framför klassen eller något )
Men för att bli av med sina fördomar måste man först erkänna att man har dom så håll i hatten här kommer mina:

* Alla muslimer (manliga) är mansgrisar och slår sina fruar med käppar.
* Alla judar har långa lockiga polisonger och fula hattar
* Katolska präster är smygbögar och våldtar korggossar.

Nu vet jag ju att det här inte är fallet , ni får gärna kritisera mig och kalla mig för korkad, men ha överseende med att jag också trodde att det bara var rödhåriga skottar i kilt som sjöng och drack öl i superstora stop på Pipes. Men jag fick bittert uppleva att det inte var en enda skotte där.
Och ingen hobbit heller för den delen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0