det var då helvete vad alla blir gravida hela tiden

Grattis till Charlotte, Elina, Kim, Nathalie och alla andra som råkar vara gravida.

Det händer ingenting i mitt liv men en liten uppdatering kan ni få:

Mina morföräldrar har nu flyttat till Blomstermåla, i måndags fyllde morfar år , han hade druckit whisky när jag ringde och fnittrade som ett barn , frågade om jag hade någon söt kompis hemma som han kunde få prata med.



Min lillasyster har nu fyllt 18 år och tar snart körkort. Min körlärare ringde mig för ett tag sen och frågade om jag levde. Det gjorde jag tyvärr; hade vart bättre om jag varit död; bättre anledning att inte vara där än ren lathet.

Min granne är mystisk.

Jag har blivit vegetarian.

Jag dricker rödvin nu istället för vitt.

Mina lediga kvällar sitter jag hemma och lyssnar på musik och pillar mig i naveln.


Här kommer det några låtar jag tycker om.
Jag lägger inte in några spotify länkar för jag har inte kommit underfund med hur man gör nämligen.
Och kommer aldrig lära mig det heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0