Nothing compares 2 you.

Känns ta mig fan som jag precis har avslutat ett långt kärleksförhållande sen jag slutade med ciggaretterna.
Minns den första ciggaretten jag tog med min storebror på Gotland sommaren innan jag skulle börja sjuan,
 ( han ville avskräcka mig nämligen ,så jag aldrig skulle börja och det gick ju bra)
när jag och Frida smög iväg och rökte under konfirmationslägret,
när jag och Petra satt i BC och försökte få folk att köpa ut till oss,
(
sen tuggade vi på gräs för att mamma eva inte skulle känna lukten men det gjorde hon ändå. Konstigt....)
den obligatoriska ciggen till morgonkaffet,
alla 100 ciggen man rökte under en utekväll,
att sitta och röka under fläkten mitt i natten och känna sig fransk
(har ingen aning om man röker under fläktar Frankrike eller inte , men jag tror det)
när jag och emma dansade i min lägenhet fulla som as med varsin cigg i handen.
Den sista ciggen jag tog, förra onsdagen kl. 22.00
Ja.... en lång kärlekshistoria är nu slut....

Men det glädjer mig att jag iallafall inte kommer sluta såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0