why be alone when we can be together

Här sitter jag, äter äcklig lasagne ( seriöst den är jätteäcklig smakar inte ens lasagne, men så går det när man är lat och bara köper mat från billys, fast jag är faktiskt inte lat, men jag avskyr att äta själv, känns så onödigt att laga en fin middag och sen sitta ensam och tugga, maten smakar ingenting iallafall. ) och väntar på att den tatuerade gittaristen ska hedra mig med hans närvaro och vackra nylle.
Jag hatar att vänta, men han är värd att vänta på.
Skulle hem till Linda men den idioten var ju inte hemma.
Här ber hon mig att komma förbi så är hon inte där. Förräderska.

Börjar lite smått ångra mitt löfte att vara vit till den tionde april. ( för er som inte förstår menar jag att vara nykter; inte att jag byta hudfärg och bli negress den tionde april )
Tror det skiter sig när lönen trillat ner. 
Blev du glad nu Emma? Slår vad om att du sprutar av glädje där borta i Norrliden.
( btw, emma , tro inte att du blivit av med din stalker, nu skriver han till mig för att ta reda på vad du gör. Patetiska karl )

Ps. Köpte en ny tandborste idag. Nu ska jag pröva den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0