va? är det farligt att röka?

Idag kom det fram en medelålders man till mig när jag rökte och frågade om jag inte visste att det var farligt att röka. (som btw luktade makaroner, men det är inte relativt)
Har fått ett antal såna frågor i mitt liv, men visst är det en ganska korkad fråga egentligen?
Finns det någon som inte vet om att det är farligt att röka?
Jag svarade i allafall; jo.. och skämdes lite som man gör men nästa gång jag får den frågan ska jag utbrista:
Va? Är det farligt att röka? Varför har ingen talat om det för mig innan ?
Sen ska jag fimpa ciggaretten, skrika TACK och springa därifrån samtidigt som jag skriker.

Kommentarer
Postat av: B

det värsta är nästan att jag aldrig sett/hört om att någon kommit fram till en kille och påpekat att det är farligt att röka. men så fort man som tjej står där med en cigg i handen så är det tydligen fritt fram..

2010-03-18 @ 17:05:00
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0