Ska du skriva med pennan?

-Nej, jag tänkte stoppa upp den i arslet!

Blev så förbannad idag att jag var nära att svälja mitt egna huvud.
Fastnade i mattetal som min lärare förklarade alldeles för fort, sen rusade han iväg på lunchrast,
Försökte få tag i en penna och damen i kassan frågade om jag skulle skriva med pennan.
Vilken korkad fråga och vad fan har hon med det att göra?
Jag får väl använda min penna till vad jag vill.
Tänkte ta en promenad hem för att rensa huvudet lite och då börjar det så klart regna.
Då blev jag ännu argare men trotsade vädret och gick iallafall. MUHAHAHA.
Sprang på Jessica på Netto som körde mig hem, lite tur i oturen .



Såhär arg var jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0