Mitt livs chock.

När jag kom hem efter min promenad (var ute i den vackra vårsolen och lyssnade på fågelsång, eller nej. Nu ljög jag igen, jag lyssnade på musik; men i pauserna mellan låtarna lyssnade jag lite) så var det en man i  mitt badrum, men det var bara Riskbyggen-mannen som satte dit en ny spolknapp.
( och nej; jag kom inte ihåg att be honom fixa handfatet )så nu funkar den fint igen!
Tyvärr är jag inte nödig för tillfället så jag kan inte testa.

Märkte även idag till min stora glädje att mitt hår av växt ut och inte längre har den där konstiga längden ; vilket betyder att jag slipper ha backslick konstant som en annan stekare.

Nu har jag snart tvätttid, can´t wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0