Jag har lite att berätta.

Har haft lite bloggtorka men nu har jag lite att berätta för er.
Inget överdrivet intressant som vanligt men håll i hatten för here it comes....

Var på besök hos fru Eva igår, hon har nu gått ner 16 kilo efter magsäcksoperationen.
( min bror var mest intresserad av hur det går med bajset, eftersom Eva inte äter så mycket blev Christian nyfiken och tvingade mig att fråga; Evas svar var: Jo, det är bra. Hur är det med hans?)

Åkte över till Tobias, Amanda och Vilja och bebisen i Amandas mage en stund och åt muffins och drack något konstigt nöt kaffe.
Jag sa att jag var allergisk mot nötter.
Men det är jag inte.

Blev sedan rånad av min läkare.
Fick betala 200 spänn för ett 5-min möte där jag fick veta att jag ska byta medicin.

Gick hem till min bror, han och Jakob hade spel helg. De var skäggiga, hade mysbyxor och mössor på sig.
Såg att Jakob hade sin gitarr med sig , då var jag tvungen att fråga honom om han också hade tatueringar.
Det hade han.
Har hakat upp mig på tattueringar och gitarrer av någon andledning.

På kvällen umgicks jag med den tatuerade gitarristen
 (som btw är kräsen med mälnniskor, kunde inte låta bli att fråga vad han gjorde här då ) och emma en liten stund.
Och NEJ, Emma The Felsägare; vi tittade på så ska det låta, inte diggiloo.


Emma The super detective har nu klurat ut vem som kommenterar hennes blogg med skit , som vi även misstänker är samma person som ringer sent om nätterna och till dig, "Killen på hörnet" har jag bara en sak att säga:
Jag tror inte att jag är snygg. Jag vet.
Och det där om att jag skulle vara störd:
Jag trakasserar iallafall inte en oskyldig flicka.
puss på dig!


Ikväll blir det en liten tillställning här borta. Jag vet att jag sa att jag skulle vara nykter till den tionde, men jag sa också att jag skulle läsa bibeln. Och hur har det gått?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0