Huah, vilket slit

Igår hjälpte jag Tobias och Amanda att flyttstäda,
jag fick dock inte städa under badkaret för att, citat Tobias: "man vet aldrig vad man kan hitta där"
hmm...vad kan det vara?
Ett hästhuvud?
Fem ton heroin?
En död clown?
Guess I´ll never know...

Var på matematiken idag och var matematisk.
Sen åkte jag hem för att vårstäda; tror inte min lägenhet kan bli renare nu, till och med skorna är vårstädade, mina kärlekar måste ju vara fina när jag släpper ut dom i solskenet igen.
(ja, Eva jag vet , jag använder inte hälften av dom, bla bla bla bla......)

Pratar tydligen fortfarande i sömnen.
I Lördags morgon låg jag tydligen och skrek:
Lägg av! Lägg av !
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!
 
Herr Player har tydligen inte gett upp än.
Vet ej vad jag ska göra åt den karlen.
Det bästa vore ju att hitta en kvinna som är lika fantastisk och underbar som jag som han kan kära ner sig i ,
men det är klart..... då får jag ju leta väldigt länge.


Tack till alla som har stått ut med mig i helgen.
Speciellt tack till "du vet vem du är"
puss!


Tjusig bild på Emma tagen av mästerfotografen jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0