Hua.

Har haft en mycket nervös dag idag.
Fick för mig att min lägenhet brann och skulle vara uppbrunnen när jag kom hem.
Men det var den inte.
  ( ja, jag vet; man ska inte alltid lyssna på rösterna i huvudet)
PUH!

Förstår ingenting av matten just nu , och min lärare är lika pedagogisk som en lyktstolpe.
Tycker att varje lärare borde gå en kurs i pedagogik, men det är klart, pedagogik var knappast uppfunnit på hans tid; dvs. när dinosarierna fortfarande vandrade på jorden.
Nej , nu är jag elak.

Hmm . Emma talar i gåtor som vanligt. Här kommer ett utdrag ur hennes blogg:


"Maria kom och var jätte arg i dag på tjejen som inte kan göra kaffe
Maria hade frågat om en penna
Tjejen hade svarat ska du skriva med den
Ni må tro hur maria hoppade på tjejen och gav henne spö ;)
Värsta utbrottet fick hon :P
Nej nu ljög jag
Men Maria kokade av ilska
Hon är taggad inför lördag
Då ska vi steppa loss på the rock
Spela galna
Få blickar
Sen hitta någon som kör hem oss
Vilket vi aldrig har haft problem med
Vad kan det bero på må tro?
Säger bara ÄLGAR"

Jag tror jag förstår. Men Emma är inte medveten om att jag har en massa planer på gång. Höhö.
Och jag ska inte berätta det för henne heller; för nu kommer hon gå runt och nojja sig ända till på Lördag.
Muhaha.
( Egentligen har jag inga planer alls, jag bara skrev så för att göra Emma nervig )

Jahopp. Nu ska jag äta köttbullar och makaroner för tredje dagen i rad.
Deprimerande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0