Grattis storebror!

Idag fyller min storebror 23 år, hurra hurra hurra!
Jag var först att gratta honom för han låg och sov och var sjuk den stackarn.

Bror och syster Adéen . För vackra för vårt eget bästa.
Han är singel btw; kontaktannonser hänvisas till: [email protected]

 

Var i skolan idag ;lyckades svara rätt på alla matematik tal utan att förstå hur det gick till; kan det vara så att jag är för korkad för min egna intelligens?

Börjar jobba vid tre , åh jag avskyr att behöva vänta så här länge , jag vill jobba nu!
(nej, jag är inte ensam..... )

Inatt drömde jag äckliga madrömmar, jag var med en vampyrfamilj och pappan där skulle ta med sin dotter till vampyrkungen för att göra henne till vampyr och offra mig, men han bet av henne huvet istället!
Och då böjade vampyrpappan gråta och sen blev han mördad och då såg jag min chans att fly så jag sprang omkring och kom till en annan plats där Mikael Persbrant precis skulle bli offrad, ( något bra med drömmen )
men precis när han hade blivit biten svimmade vampyren och då blev Mikael en vampyr istället och skulle bita mig, jag sprang som en galning och sen kom det en STOR spindeljävel.
Sen vaknade jag och undrade, än en gång; vad det är för fel på mig.

Imorgon blir det fest med Emma, Linda och Dante och förhoppningvis den tatuerade gittaristen. yeeey!

Älskar den här bilden på mig och Dante trots att den är en smula suddig.
Tror bestämt att jag höll i kameran.


Kommentarer
Postat av: Elina

Såna dära tekniska saker kan jag inte med :P

Du får förklara hur jag lägger till Bloglovin...

2010-03-04 @ 16:59:51
URL: http://elinahamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0