Då var det klippt.

Efter att ha spenderat 2 och en halv timme och 1300 ( shampoo och mask inräknat) hos frisören är jag vackrare än någonsin.
Att ha blekning i huvet är rena tortyren, hon sa att jag skulle säga till om det kliade för mycket, men jag ville att hon skulle tro att jag var en cool tjej så led i tystnad och kliade lite när hon inte såg...
Försökte ta några skapliga kort men är fruktansvärt ofotogenisk.
I alla fall, här är resultatet:





Träffade Challe-bus som jag inte har sett på år och dar och det var oerhört trevligt att få se hennes vackra ansikte igen och skvallra i fatt.
 (vet ej om det finns ett uttryck som "skvallra i fatt" men i så fall finns det nu.)

Investerade i DOLCE & GABBANA:S the one, den ska bli min "party and sex-perfume"... ja.. den lär hålla länge!


Mycket gammal bild på mig och Challe, hoppas hon inte blir arg på mig nu och dödar mig.
Det vore ju tråkigt....

Nu ska jag och min nya page ut och gå!

 

 


Kommentarer
Postat av: sofie

Fan va snyggt det blev på dig!

2010-03-03 @ 16:43:22
URL: http://sofieeelmqvist.blogg.se/
Postat av: Elina

NICE! önskar jag också hade haft mod att klippa mig kort, men det lär dröja tills jag är 60 :P

2010-03-03 @ 17:33:25
URL: http://elinahamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0