behöver inte jobba ikväll.

Det var det konstigaste som har hänt:
Dom ringde från jobbet och sa att jag inte behövde jobba ikväll
 ( tänker inte förklara varför för då måste jag dra upp en massa arbetstider, lagar osv och dessutom tror jag inte ni är särskilt intresserade )
Jag var helt säker på att de ringde för att se om jag kunde komma in tidigare och började automatiskt stressa upp mig; nu fösöker jag istället stressa ner, vilket inte alls går särkskilt bra.
Tror mina hjärna är så van vid att vara inställd på stress att den inte längre vet hur man kopplar av.
Den har väl hakat upp sig nu igen.
Är ledig hela dagen, och djupt chockad över detta faktum.
Vad ska jag ta mig till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0