PMS-feber.

Har haft några lustiga besvär den senaste veckan ; har känt mig ovanligt het (bokstavligt talat) under kvällarna ; nästan som om jag hade feber.
När jag vaknar på morgonen är jag helt våt av svett.
Tog upp det här problemet med en äldre kvinnlig kollega som sa att det var vanligt innan mensen.
Jag har alltså PMS-feber.
Good to know.

Fick en fråga ang mitt inlägg om vampyrer bajsar eller inte; hur ska du ta reda på det ?
Jo Lindha, jag tänker först och främst googla det. Allt finns på google.
Finns det inte där får jag maila Stephenie Meyer och fråga; hon om någon borde veta.
Och om jag har turen ( eller oturen ) att någon gång springa på en vampyr
(hoppas han är lika snygg som Edward) så ska jag fråga honom.
Om han attackerar mig ska jag skrika:
STOPP! Innan du bitar mig, kan du bajsa ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0