Ny teori men nu är det slut med vampyrhysterin.

Fick ett nytt svar på frågan om vampyrer bajsar eller inte av http://smurfjavlen.blogg.se/ :
"dom skiter blodpudding såklart!"

Jag måste sluta läsa Twilight, nu har det gått för långt; det här drömde jag inatt:
Jag blev en vampyr (vet inte hur) min syster Nina var också en vampyr och varnade mig för att gå ut bland människor eftersom jag var nyfödd och inte kunde kontrollera mig. (som ni förstår var min familj "vegetarianer" precis som Cullens ) men jag skulle prompt gå till puben. Väl där så aktade jag mig för att dricka rödvin eftersom det skulle få mig att bli sugen på blod.
Allt gick bra innan jag sprang på en kille, jag gick fram till honom; slickade på hans hals och sa att jag ville HA han SÅ mycket varpå han säger att han också är vampyr och därför ville ha mig lika mycket.  Sen kom min vampyr-pojkvän åkade i sin snygga bil varpå jag får panik eftersom han kan läsa tankar; jag skriker åt den andra killen att inte tänka på mig utan springa; men han ska inte springa åt det håll han tänker att han ska springa åt utan åt andra för annars kan min vampyrälskare avslöja honom.
Sen sprang jag till min vampyrkille och skröt om att jag inte hade bitit en enda människa.

Ni som har läst Twiligt föstår hur jag lyckades få ihop det här.

Kommentarer
Postat av: Elaka & Feta Kocken

Du låter som min tant.. Hon är helt besatt av True Blood, Twilight och all annan sån där vampyrporr som får kvinnor att bli blöta i trosan. Dock vågar hon nog inte berätta sådana drömmar för mig ;)

2010-01-15 @ 15:35:45
URL: http://smurfjavlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0