Kan Edward bajsa?

Har snart läst färdigt tredje boken i Twilight-sagan, underbar underbar serie men har en undran som har gnagt i mig sen jag drabbades av Twilight-hysterin,
den håller mig vaken om nätterna och jag kommer inte kunna slappna av föränn jag får ett svar.
Bajsar vampyrer?

Visst är de inte mänskliga och visst livnär de sig på blod men de måste väl ändå ha något sorts blodsmältningsystem? Eller?

Om nu vampyrer inte bajsar så är det nog en av andledningarna till att Bella så gärna vill bli en.
Måste vara fruktansvärt skönt att slippa det där bajsa-inför-pojkvännen-för-första-gången problemet som har gjort så många kvinnor förstoppade.
Det måste vara oerhört svårt för Bella att kunna bajsa i Edwards närhet om han nu inte gör det själv;
vi som har mänskliga pojkvänner kan ju iallafall tänka att "han gör ju det faktiskt själv"

Hmm....Vad tror ni?

 


Kommentarer
Postat av: Lindha

HAhaha!! du e så himla rolig!!! =D undrar hur du ska få svar på det...

2010-01-13 @ 22:40:21
URL: http://zombiie.blogg.se/
Postat av: Elaka & Feta Kocken

Klart dom bajsar, blodpudding då förstårs. Om dom

inte har diarré för då blir det mer ketchup likt.

Passar på att säga att du är duktig på att skriva.

2010-01-14 @ 20:48:49
URL: http://smurfjavlen.blogg.se/
Postat av: Kärsti

oj, bra fråga. jag har ingen aning faktiskt :P

2010-01-16 @ 22:22:38
URL: http://walldemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0