I´m nothing like a girl you ever seen before

Damn I know I'm killing you with them legs
Better yet them thighs
Matter a fact it's my smile or maybe my eyes
Boy you a site to see, kind of something like me

It's too big, it's too wide
It's too strong, it won't fit
It's too much, it's too tough
I talk like this 'cause I can back it up

I got a big ego, such a huge ego
But you love my big ego, it's too much
I walk like this 'cause I can back it up

Kolla in min högst avancerade håruppstättning kvällen till ära.

Skulle slå in Lindas present men har inget papper, trodde jag hade julklappspapper kvar men inte då.
Dock gör det inte så mycket eftersom hon redan vet vad hon ska få.
Folk brukar veta vad jag ska ge dom , mest för att jag frågar vad de vill ha och sen köper det.
Eller klantar till det och avslöjar det.
Som när jag skulle ge Erik en star-wars figur;
jag skulle säga; men du måste få din present först!
men säger istället: men du måste få din star-wars.....! Varpå jag blir helt tyst och börjar fnittra.

Eller som när jag skulle överraska min lillasyster med ett spontan-besök.
Jag hade planerat det uti-minsta-detalj; när hon öppnade dörren skulle jag skrika: SUPRISE!
Men jag blev så glad när jag såg henne att jag började pussas och kramas och säger inte SUPRISE! förrän jag ska gå hem. Snacka om att misslyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0