Helgen som gått.

Festen blev väldigt lyckad; det var en härlig och salig blandning av människor;
homosexuella, emos, raggare,patrioter, punkare och så några som bara är allmänt knasiga.



Min kapsylöppnare försvann mystiskt förra festen så Erik fick öppna flaskorna med en sax. Handy man!

Linda var snygg

Dante var glad



Syskonen Adéen.
(en titt på denna bild och jag börjar seriöst fundera på att sluta röka)

Mirja



Min klassiska partylook och Dante

Männen i mitt liv


Karoline och hennes pojkvän

Jag posar lite...


Lite bugg blev det..

Min storebror i den fula fåtöljen som jag fick ärva av den förra ägaren och inte har hjärta att göra mig av med.


Tomas och Tor.
Tor har tagit de fina bilderna från O`Learys som följer:




Japp , det var en härlig kväll och så här mådde vissa dagen efter......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0