Good girls don´t, but we do

Saker jag och Emma gör på fyllan:
Leka män, sitta och vissla på allt av manligt kön.

Gå fram till okända människor; be om ursäkt för att "vi stör men vi var bara tvungna att visa vår beundran för er, ers höghet" sedan fruga sig djuupt.

Gå omkring och kolla mystisk på en kille som varit elak mot en av oss.

(Jag) Sjunga don´t worry be happy till en kille som såg alldeles för deppig ut.

(Emma) Be en viss idiot av manligt kön att dra åt helvete.

Säger till alla som raggar på oss att vi är gifta; vilket ofta leder till att vi blev erbjudna trekant.

(Jag) Tycka att en man ser alldeles för gammal ut för att vara på The Rock, berätta det för honom och även tilläga att han borde vara hemma med sin fru och barn.

Dansa på The Rock fast ingen annan gör det och fast vi får arga blickar. Får man inte dansa på The Rock? Jag tycker ju så mycket om att dansa; om man nu inte får det, tycker jag att det ska hänga någon skylt någonstans, det finns ju NO SMOKING skyltar då kan det ju finnas NO DANCING skyltar med.

Hoppa in i en bil med helt främmande killar, har inte våra mammor lärt oss någonting?
 Jo, men det gick tydligen inte in.

Bilder från Lindas 18-års fest:

De två födelsebarnen






En cool kille med en väldigt cool pose, jag försökte också vara lika cool, och det gick ju sådär....:


Jag dansar till Elvis. En enda låt fick jag spela ! EN! Det där ungdomarna ville bara lyssna på hiphop.

Ute:

Mattias, så rolig snäll och söt

Jag och lilla söta Anna

The Rock.













Kommentarer
Postat av: Linda´

Ja du Maria jag tyckte att det blev en lyckad kväll :) Och jag hade hur roligt som helst, tack så mycket för att du kom syrran !

Vi får ses någon dag och datanörda oss xD Kram kram

2010-02-04 @ 14:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0