Fröken Duktig has return.

Ärpå jobbet och så trött så det känns som om jag har grus i ögonen.
well, well, om tre timmar är det säng dags.
nu ska jag räkna matte , tjohej vad jag är ansvarstagande!
Fröken duktig is back!

Var på den nyöppnade second-hand-affären idag. den ska bli min nya favoritaffär.
Hittade tavelramar, 3 böcker och en av dem var Sydney Sheldons säg mig vad du drömt.
Äckligt läsvärd bok, dock är inte Sydney Sheldon någon läsvärd författare tyvärr men den här boken
 (som lugnt är det bästa kvinnan skrivit) har jag förälskat mig i.


Kommentarer
Postat av: Elina

Menar du den vid södercentrum??

Hittade 2 soffor där som jag vill ha, hur ofta gör man det på kupan liksom??? =O

2010-01-28 @ 19:21:57
URL: http://elinahamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0