En snäll pojkvän och en korkad katt.

Kommer hem efter jobbet och tror att jag ska diska och städa men märker till min stora glädje att Erik redan gjort den. Åh vad han är fin!

Emma berättade för mig att min granne hade kommit fram till henne och sagt att hennes katt äter upp mina fimpar. Det här tycker jag är väldigt konstigt för att:

* Jag lämnar aldrig några fimpar ute på marken, jag tar in dem och slänger dem, har hennes katt gått in i min lägenhet och rotat igenom mina soppor?


*Varför säger hon inte det till mig utan till Emma?

*Om nu hennes katt äter upp mina fimpar så måste det vara en väldigt korkad katt. Vet han inte om att han ska äta möss och kattmat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0