Besök hos mamma Eva.


Råkade fria till Torbjörn idag ; men jag vill inte gifta mig med honom det hade bara med min Afasi att göra;
jag skulle fråga honom om han ville övningsköra med mig  ( det ville han inte , hmm vad kan det bero på?)
Samtalet:
Jag: Torbjörn, hur länge har du kört bil ?
Torbjörn: I åtta år ungefär..
Jag: Jaha !
Vill du bli min man ?

Snygga Dante som berättade att den vackra snickaren är bi.
Där dog de sexfantasierna bara sådär.
Inte för jag är homofob eller något men jag gillar karlakarlar.
Vad det nu ska vara bra för.


Min storebror kom, han är ett riktigt LJUSHUVUD.
haha , fattar ni? ljushuvud, han sitter under en lampa, haha !


Oliver kom hem och ville rita lite.  Sen suddade han.

Jag ritade också, den här gav jag till min bror.
Alla karlar behöver en kvinna med eld mellan benen.

Det här ska föreställa min storasyster Rebecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0