Året som har gått.

Måste ju göra en sådan här lista.

Årets...

Livsförändring
: Flyttade hemifrån

Tidsfördriv: Bloggandet

Nyfunna vän: Emma

Trodde aldrig att vi skulle bli vänner när du trampade in på jobbet pga vissa gymnasie-fjortis-konflikter.
Men vi fann varandra direkt.
Är jätteglad att jag hittade dig, du är precis den vän jag behöver.

Mest efterlängtade som flyttat tillbaka till Kalmar: Nina


Utseendeförändring: Klippte äntligen av mig det slitna håret



Inköp: Lägenheten, Naturligtvis

Tekniska inköp: Datorn

Skoinköp: Stövlarna


Klädinvestering:Little red dress



Låtar:
Oh Boy- Miss Li
Bug A Boo - Destiny´s Child
Have a heart - Bonnie Ratt
Love has no pride - Bonnie Ratt
Baby won´t you please come home - Bessie Smith
Devils gonna get you - Bessie Smith
Gloomy Sunday - Billie Holiday
Irreplaceable - Beyonce
Primo Victoria - Sabbaton

( Naturligtvis är det här låtar jag har lyssnat på, inte årets populäraste, sånt har jag ingen koll på; har aldrig haft, kommer aldrig att ha )

Böcker:
Twilight Serien- Stephenie Meyer
Är det någon där?- Marian Keyes
En förtjusande man- Marian Keyes
14 år till salu-Caroline Engwall

Självbiografi:
Den långa vägen ut ur helvetet- Marilyn Manson

Film: Twilight

Celebrity Crush: Robert Pattinson Mmm!


Beslut: Börja studera Matematik B, Ta tag i körkortet

Förälskelse: Erik


Bug A Boo:
M, Herr Player

Festprisse: Min kära bror, Christian


JIPPIE 1- Homosexuella får gifta sig. Finally!
JIPPIE 2 -Amerika får sin första mörka president

Vackraste kvinna: Megan Fox










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0