A scrub like you

Kämpat med matten idag och med körkortet.
Förstår inte att de där lärarna släpper in en sådan som mig bakom ratten.
Jag vet ju inte ens vilken pedal som sitter var fast jag har kört mer än tio gånger,
jag kan inte koncentrera mig på mer än två saker samtidigt,  så att titta i backspegeln, växla, titta så jag inte har mötande trafik och svänga är mer än komplicerat när jag dessutom konstant tänker på nakna män.

Ska försöka få någon ordning på min tvätt som har legat i IKEA-kassarna sen i Onsdags, försöka ta mig till Eva på Onsdag och göra mitt första Matte-prov på Fredag.

Längtar redan till på Fredag då jag får bli full med Emma.

Kommentarer
Postat av: Emma

För vi ska ha roligt :D

2010-01-18 @ 19:39:40
URL: http://feelthefear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0