Semester och en mobil i väggen

Fick ett vredesutbott för att jag mitt internet inte kommer att fungera under gotlandvistelsen, kastade mobilen i väggen ; så då hade jag varken telefon eller internet.


Åkte hem till superkvinnan Eva som lånade både telefon och fixade internet till mig. '
Hon ska även ordna en ny åt mig under min resa; valde att ta en likadan som innan, ingen idé att köpa någon bättre eftersom jag har en vana att slänga dom i väggen.
Vad skulle jag göra utan henne?

Inatt drömde jag att jag blev kidnappad och våldtagen av vampyrer.
Ganska trevlig dröm.

Imorgon kommer jag !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du underbara unge!!! Du är lite virrig men så himla go och hjärtlig människa.... Tusen Kramar till dig hjärtat. // Mamma Eva.

2010-08-15 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0