Slaktar Staffan.

Mycket intern rubrik som ni kan få fundera lite på.

Festen i Falkenberghuset var mycket lyckad. 
Gick på spökjakt men hittade inte ens ett litet spöke.
Vafan? I ett gammalt psyksjukhus borde man väl iallafall hitta något?
Dock blev jag full och elak.
Skulle själv vilja beskriva mig som en kärleksfull och ömsint liten dam men när jag får alkohol i kroppen försvinner dom karaktärsdragen ; jag tyckte tillexempel inte att Emma skulle prata med en kille för att han hade glasögon. Stackars, stackars lilla pojk.

Min bror är en skön lirare ( han har btw glasögon och emma får prata med honom så mycket som hon vill ).

Har nu sett Gudfadern, eller första delen. Den var bättre än förväntat så ja... nu är jag med i det coola gänget.



Jag och Emma försökte vara coola.
Vi misslyckades.
Däremot var vi bättre på att se knasiga ut :




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0