pratar med mormor i telefonen.

de har 5-6 cm snö borta på gotland.
"det är ju ta mej fan inte julafton!" sa morfadern då.


Jobbade till 14.00 idag och gulliga Sandra ( pratade med storebror samtidigt och försökte fixa en dejt mellan de tu men Sandra vill inte ha barn på ett tag, så tyckte inte storebror att det var något. Han är allt en tok, han! ) hjälpte mig med matten så nu ska jag sitta lite med den skiten.
Fast jag inte vill.
Men jag är mogen och ansvarstagande. Eller låtsas iallfall. Tvätten sen i Söndags ligger fortfarande i IKEA-kassarna och lakan hänger lite överallt.

Pratade med min lillasyster lite idag med. Hon satt på körskolan; fick lite ångest för jag har inte varit där sen... jag minns inte när, men tror knappast någon saknar mig.
Speciellt inte bilarna.


På Lördag ska min lillasyster köra folkrace and I´m gonna be there.
Här är hennes tjusiga bil: ( som jag btw har bidragit med pengar till , det betyder ju att jag trots allt bryr mig lite om körkort om man tänker i många många banor. )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0