På arbetet.

Kör på delad tur idag.  Blev  sjuk långfredagen då jag skulle ha jobbat natt,  så lika bra att jobba igen lite.
Dessutom är det ju storhelgs OB. yeey! Kan ju behövas när man är en fattiglapp.
Rebecka kom på ett spontan besök mitt under min sjukdom men nöjde sig med att stå utanför dörren och hålla för näsan ; tror det eller ej men jag kom ihåg att ge henne sin julklapp.
Hade dock en mycket trevlig påsk, åt påskmiddag hemma hos Eva, Vilja var där och har nu lärt sig säga "ursäkta" och även "ursäkta fisen". Jag fick ett påskägg men skumma hönor i.
Adam (den tatuerade gittaristen- nu när han har träffat min familj tycker jag gott att jag kan kalla honom vid hans tilltalsnamn) kom senare på kvällen och spelade kort och något drygt spel som Dante hade kokat ihop.
Adam vann ; jag och Eva kom inte ens in.
( jag tänker inte dra reglerna för jag fattar inte, men det är något med tärningar och siffror )

Hela min lägenhet luktar bränd plast pga. en liten incident med Maria, plastfolie och en ugn.

Hoppas på att få träffa Emma-bus i dag under min rast.

Knasbollarna i little black dresses.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0