And then I thought; of course I can do it .

Har nu anmält mig till Matematik C.
Ska sluta tvivla på mig själv och istället tro på mig; för jag är tuff och det är bättre att ha försökt och misslyckats än att inte försökt alls.
Lunchade med Charlotte idag mellan mina lektioner och hon har nu anmält sig till Matematik B så nästa termin kommer vi gå i samma klass och stötta varandra så där som vänner gör.
För övrigt åt vi pizza och skvallrade.
Saknar gymnasietiderna då vi snubblade över stuprör, spydde ner ernestos toalett och bråkade över en kille fast vi båda hade pojkvänner.
Nu är vi vuxna och gör inte sådana dumheter längre.
Eller ja, jag snubblar ju över allt som kommer i min väg.



I just looove old pics!

Jag ; Jag vill att han ska träffa en smart tjej, och en sån kompis har jag ju inte.
Challe: Vadå? Har du inga smarta kompisar eller?
Jag: Eh.. nej; kolla bara på dig själv....

Ps. Challe tycker inte att Edward är snygg.
Funderar starkt på att uppsäga min vänskap med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0