Workin 7-14 efter madrömsnatten.

Skulle haft ett kvällspass men blev inringd så fick snällt pallra mig iväg till jobbet vid sju istället.
Min mobil är knasigare än vanligt. När jobbet ringde och väckte mig var min mobilklocka halv nio,
( och ja, jag har ställt om den till vintertid) jag blev förvirrad och fattade inte när jag skulle komma in, dessutom kunde jag inte förstå varför min kollega som jobbat natt fortfarande var kvar. Dessutom går det inte att ställa in alarm på mobilhelvetet längre.

Har haft de mest obehagligaste drömmarna i natt, alla mina syskon dog, en efter en och jag kunde inte göra någonting. Vaknade alldeles kallsvettig.
Nu måste jag ringa dom allihop innnan min själ kan få ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0