Veckans:

Vän: Emma

Roligaste: Emma

Låt: Destiny´s Child- Bug A Boo
Jag vet att jag är efter; men jag är efter med allt; jag skaffade Spotify i Måndags, jag tycker att en mobil med inbyggd Mp3 är det coolaste som finns, år 2013 kommer jag köpa lårhöga stövlar och känna mig trendigast i stan.

Elakaste: Jag.
Hela veckan har jag retat mina stackars kollegor.  Sa till Emma att en annan kollega tycker hon har fult hår.
(vilket hon naturligtvis inte alls har sagt) Mattias sa att om han skulle börja tappa håret skulle han raka av allt; Näe, sa jag. Du skulle skaffa en cam-over!


Obehagligaste
: Programmet Mammas Pojkar
Tittade bara en liten stund, men all ytlighet och kvinnlig elakhet trängde in i min hjärna och sänkte mitt IQ med 50 % så jag var tvungen att sitta och glo på KunskapsKanalen i sex timmar för att det skulle återgå till det normala. 
                                                                                         
Fixa ide:Jag ska bara köpa ciggaretter och bussbiljetter tills löning
Vilket är en utmaning eftersom det ända ätbara jag har hemma är köttbullar, makaroner, kaviar och tandkräm.
(tro nu inte att jag brukar äta tandkräm men de gjorde det under krisen i Finland)

Manliga doffing:Mattias
Okej, Jag erkänner, han fick platsen pga att jag försöker åtgärda min elakhet och för att han är den enda man jag sett denna arbetsamma vecka.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är för snäll du min vän =)

2009-10-18 @ 19:30:25
URL: http://www.smulpajen1987.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0