There's a better life

and you dream about it, don't you?
It's a rich man's game, no matter what they call it;
And you spend your life putting money in his pocket
 
Kommer att spendera även denna helg på jobbet så valde att sitta hemma ikväll och njuta av mitt egna sällskap; det behövs verkligen, den där känslan av meningslöshet har även denna höst ovälkommen tagit sig in i mitt bröst; hösten har sin skönhet; det kan jag inte förneka men när den färgar även mig grå vill jag bara krypa ner i min säng och inte kliva upp för ljuset återvänder.
Om jag någon gång blir förmögen ska jag förvandla mig själv till en flyttfågel, lyfta mina vingar och flyga från detta regniga land tll lvarmare breddgrader och inte återvända förrän den första blåsippan tittar fram.
Det är ju tur att jag inte hade olyckan att födas i Irland.


Kommentarer
Postat av: XD -09-

inte bra att du blir deppig av hösten se det som en ny start med nya möjligheter :D lycka till ;)

2009-10-16 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0