schizofrenin har brutit ut!

På min mobil står det att jag har ett missat samtal från mig själv. Att min mobils nummer har ringt till den.
Mobilen har ju levt  sitt egna liv ett tag nu, men jag befarar att jag har blivit galen tills slut, som jag alltid misstänkt att jag skulle bli och att mitt alterego har ringt till mig för att skälla på mig.
Vilken tur att jag inte svarade!
Om det nu är så hoppas jag att mitt alterego är en snyggare och smartare version av mig själv med större bröst.
Förhoppningsvis får hon ligga lite iallafall.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Haha! Det har hänt mig med.. Om man ringer till någon och det är upptaget kan man trycka på 5an så ringer mobilen upp det numret av sig själv sen när det är ledigt (typ) så skulle jag som är sååå himla klyftig prova om det funkade på min egen mobil.. då numera varje gång jag sätter på min mobil börjar mitt eget nummer ringa mig. härligt!

2009-11-05 @ 01:11:55
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0