Rast.

Morgonen började som alla mina morgnar gör, kvällen innan ställer jag alarmet på 06.00 och tänker;
imorgon då ska jag kliva upp en timme innan jag börjar så hinner jag äta frukost och snygga till mig.
Alarmet ringer 06.00 och jag snoozar tills klockhelvetet är 07.00 innan jag går upp, en kvart innan mitt pass börjar, kissar, klär på mig, stoppar en cigg i käften och går de tio metrerna jag har till jobbet.
Minns en tid då jag alltid var superfräch på jobbet, den är borta nu.
Imorgon måste jag dock kliva upp i tid; har körlektion vid kvart i åtta och sen en mattelektion.
Mina kollegor och de boende är ju trots allt vana vid att jag ser ut som skit.
Tror inte de skulle känna igen mig om jag kommer fixad.
"Hmm" skulle tänka : "har de anställd en ny igen och var är den där tjejjen som alltid ser ut som hon precis stigit upp ur sängen?"

Gjorde vaniljsås idag för första gången. På paketet stod det:
"Fortsätt röra tills allt har löst sig"
Jahopp. Tänkte jag:
" då får jag väl stå här tills Irak-kriget är slut, världsvälten är löst och klimathotet åtgärdat.



Kommentarer
Postat av: XD -09-

Gjorde vaniljsås idag för första gången. På paketet stod det:

"Fortsätt röra tills allt har löst sig"

Jahopp. Tänkte jag:

" då får jag väl stå här tills Irak-kriget är slut, världsvälten är löst och klimathotet åtgärdat.



bästa på länge!! :D:D:D:D HAHAHAHHAHAHAHA

2009-10-18 @ 19:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0