Jag sprutar av glädje!


Kommentarer av min härliga kollega EmmaEmma Ottosson
 (http://smulpajen1987.bloggproffs.se/) ; den enda i sitt slag.

"Dom går bakom huvudet på mig!"

"Jag tycker om att jobba med dig, trots att du är lite knasig"
(till mig)

"Hej hå gubben Jansson!"
(väldigt internt skämt det där, men ska försöka förklara, det finns ett uttryck som äldre människor ofta använder och som vi hör dagligen; men det är inte "hej hå gubben Jansson" utan Hej och hå jumman Jansson"

Jag: "Jag har fått en ny vän, fast jag vet inte vem det är"
Emma: "Jaha vem är det då?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag måste ju erkänna att jag kan vara hemsk rolig :) speciellt när jag är trött :P

2009-10-17 @ 13:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0