jag kommer inte på någon rubrik

Bröt min fixa idé idag och handlade mat, håller jag på så kommer jag säkert utveckla ätstörningar, diagnoserats med anorexia och dö av uttorkning. 
Och det vill jag verkligen inte för jag tycker ju  om mat. 
 
Mår bättre idag, kan ju bero på att jag fick sova ända till kl. 8.00. Vilken vardagslyx!
Tog tag i mitt liv och gick på mattelektionen idag, gick bättre.

Nu ska jag fortsätta ta tag i mitt liv och städa min lägenhet innan jag börjar jobba.
Dom ska ha personalmöte på jobbbet idag som vi timvikarier inte får vara med på, vilket jag tycker är lite konstigt resonerat, jag har trots allt jobbat där i mer än ett år.
Funderar på att försöka få med Emma på att spionera på mötet.

Kommentarer
Postat av: Lindha

Hur går det med spioneriet??

Kände likadant när jag var timmis och inte fick vara med på mötet att det var orättvist och att man inte fick reda på något...men vi får inte berätta nått...hrmm!!

2009-10-21 @ 13:10:48
URL: http://zombiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0