Hemma hos mamma Eva !

Äntligen är jag hemma igen!
(Ja jag vet! Jag har ett eget hem nu och Eva är inte min riktiga mamma men för mig är hon det , vad nu än folkbokföringen och DNA:t har att säga om den saken.)
Om ni nu tycker att jag är elak mot min riktiga mamma så vill jag bara påpeka; Jag sparkade henne när jag 15.
Med omedelbar verkan.Höhö.
Nu kanske ni tycker (det var väldans vad jag tror att ni tycker saker hela tiden) att jag lägger ut mig för mycket i bloggen. Men vad ska jag annars skriva om? Läppglans? Jag använder inte läppglans. Läppglans är irriterande. Det känns så kletigt och fastnar alltid i mitt hår. Eller rättare sagt; håret fastnar i läppglanset men i och med att håret fastnar i läppglanset så fastnar automatisk läppglanset i håret.
Jahopp. Nu bloggade jag om läppglans i allafall. Nu får jag akta mig. Snart bloggar jag väl om ögonskuggor om jag inte passar mig.

Nu ska jag leta igenom gamla bilder som jag vill ha på min data i lägenheten. Lägger upp några här.



Jag och Sara på gymnasiebalen.
Jag ser löjligt packad ut.


Jag och min bror påväg
till puben på min 18-årsdag.             
Dagen till ära fick jag åka i en kundvagn. Like a true Adéenare.


Jag och Challe på fyllan. Blir alltid
avundsjuk på Challe. Hon kan
dricka hur mycket som helst
och ändå se fräsch ut, medans
jag ser ut som en pundare efter ett glas vin.
Orättvist.






Oliver och mitt lejon Mr.Crumpus. Oliver och jag.


Jag som jag vill vara.        Mitt sanna jag.

Många har påpekat att jag alltid "ler som en katt" på kort. Så här kommer några Katt bilder. Karaktäriska för mig.

Den här sista bjuder jag på. Det är jag i mitt Esse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0