gotland till jul !

Tog mig själv i kragen och bad om att få vara ledig i jul så jag kan åka och hälsa på mina älskade morföräldrar.
Försöker få tag i dem för att berätta den stora nyheten men dom verkar vara mycket upptagna och viktiga för de svarar inte. Undrar vad de håller på med?
Nåja, det ska bli underbart att få träffa dem och vara ledig i några dagar, jag har jättedåligt samvete för att jag bad om ledigt, fast jag vet att jag inte behöver vara det.
Har trots allt inte varit ledig i mer än två dar sen förra julen. Jag måste faktiskt passa på att åka till Gotland så länge det finns kvar,
( mormors och morfars hus på gotland menar jag, inte själva Gotland)
och så länge dom finns kvar för den delen också.

Min mobil ringde till sig själv idag igen, men jag klickade den. Muhahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0