sexualkunskap, datorberoende och diabetes

Jag och min kollega Mattias sitter på jobbet och kollar på ett program om sexualundervisning.
Mattias: Jag kommer knappt ihåg om vi hade någon när jag gick i skolan..
Jag: Nä, det hade man väl knappast på 20-talet?
Åhå, vad jag är dräpande rolig.

Märkte till min stora förskräckelse att jag tittat fel på schemat; jag går inte alls 7-14 turen både Lördag och Söndag utan 7-17 turen, och jag är inte alls ledig på Tisdag utan på Onsdag. Tusan!

Jag tror att jag har blivit beorende av datorer. (vem är inte det?) Men det går väl i släkten.
Eller vad tror du kära bror? 
Innan jag fick internet i lägenheten frågade alla mig om det inte var jobbigt; neej då, sa jag; jag har ju mina böcker. Ha.

Som den obotliga neurotikern jag är tror att jag har fått diabetes också. Läste i Cosmo att diabetes typ 1 oftast drabbas unga och man kan märka det genom att man är törstig ofta och springer på toaletten.
Jag är konstant törstig och pinknödig, ofta samtidigt, vilket kan vara fruktansvärt påfrestande.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0