Dagen i bilder.


Emma före klippningen på Gozip.
Tyvärr har jag ingen efterbild på Emma , men det kommer annars får ni besöka henne:
monstersnygg är hon iallafall! http://smulpajen1987.bloggproffs.se

Så här glad var jag!


Det här är ett blädderex, det får man inte läsa i; bara bläddra.



Emmas och mitt hår on the floor



                                                                                     Min nya risbuske.


 
En korvs sista ögonblick i livet.


Idag upptäckte jag att jag besitter en oanad talang:Äta korv och se galen ut.

Ett nytt par blev det naturligtvis.


Tänker inte lägga upp bilder på allt jag köpt, jag är tråkig för jag köper bara kläder i basfärger och basmodeller.
Jag gillar det klassiska.
Köpte smink på make-up store, jag älskar make-up store.
Butiken är så svart och fin och sminket är av bra kvalitet och inte nog med det!;
Tjejen som jobbar där (eller hon kanske äger det) är så vacker, proffsig och trevligt bemötande.
Köpte även min första märkes/dyra parfym idag. Förrut använde jag bara parfymer köpta för 100 spänn på maxi.
Men efter utförliga disskusioner med Emma och affärsbitränden på och noga nosande och sniffande föll valet tillslut på DKNY:s Be Delicious.

Lämnade tillslut in min mobil idag, alarmet slutade funka, den ändrade tid av på klockan och då fick jag nog tillslut, så nu har jag en en lånemobil som antagligen tillverkades någon gång 1955.













 

 


Kommentarer
Postat av: Lindha

Haha. =D skit snygga skor ju!!

2009-10-29 @ 14:15:12
URL: http://zombiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0