Vad är det för någon dag?

Nej, det är ingen vanlig dag för det är Hannas födelsedag, hurra hurra!

Grattis Hanna på din 20-årsdag, hoppas du har det roligt på systemet, gå inte vilse bara :S.
Och som svar på din fråga: "vad får du allt ifrån?"
Folk brukar fråga mig det och då brukar jag svara glöggen, men då ljuger jag, jag tycker inte om glögg.
Speciellt inte glögg med russin och nötter i, bluuäää.
Så svar på din fråga får jag svara, jag vet faktiskt inte.

Fick ett krissms från challe idag, fick panik och trodde att någon hade dött men så var inte fallet, kan inte gå ut med några detaljer här, det är hemlighetstämplat, men krisen löste sig, vi slog våra okloka huvuden ihop.

På jobbet idag visade dom ett program om hästar och jenny berättade att hästar kan svälja sin egna tungor.
Undrar om vi kan det? Ska nog pröva ikväll tror jag.
"Jaha, Maria, vad gjorde du på din lediga fredagkväll?"
"Inget spec, satt hemma och kollade om jag kunde svälja min egna tunga, du då?"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååå, så söt du är Mia :) Tack så hemskt mycket!!! :) Imorgon ska vi ha såååå kul :)

2009-11-20 @ 17:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0