Partyterrorister och hagelflingor.

Blogga på rasten är nog ingenting man ska ägna sig åt egentligen.
Är djupt besviken. Trodde det skulle bli en spännande dag idag men tji fick jag.
Det ända spännande som har hänt var att jag fick en hagelflinga i ögat.
 (finns det ens ett ord som heter hagelflinga?)

Men dagen är ju inte slut än, vem vet, jag kan fortfarande bli kidnappad av partyterrorister.
För er som inte ver vad partyterrorister är för något är det ett påhitt av min kära bror, det är terrorister som kidnappar en och tvingar en att partaja så länge att man ber om nåd.
Än har det inte hänt mig, men en vacker dag så..

Söta och snälla Elina har kommit tillbaka från sin semester, så glad jag blev!
Hon har varit i Amerika och köpt snygga kläder den lyckosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0