Och så levde vi olyckliga i alla våra dagar

Har rast nu, tog den tidigare så slipper man springet på kvällen.

Satt med mina tanter och kollade på en gammal film; en sån då paret i filmen får varandra i slutet, håller omvarandra och tittar lyckligt mot solnedgången; varpå jag kläcker ut mig: korkad brud!

Tänk om det vore som i filmerna; att vi kunde bestämma oss för att nu är det vi, flytta till någon tråkig villaförort  med tegelstensväggar och vita brevlådor, skaffa oss små blonda och rödhåriga trollungar och leva lyckliga i alla våra dagar tills jag kommer på dig med att sätta på din sekreterare.
Men nu funkar det inte så, det är inte så enkelt.
Jag vet inte om jag ens kan se du och jag bli vi.
Och det där pratet om att det finns en för alla är bara skitsnack;
det finns en del människor som är ämnade för att vara ensamma och irra runt och leta efter någonting eller någon som inte finns.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du behöver inte vara rädd för att bli ensam, du har ett stort hjärta! Även om jag också tycker att det finns en åt alla låter som en klycha!

Kram!

2009-11-17 @ 17:04:04
Postat av: Anonym

Nu får du inte förstöra hoppet för oss alla andra ensamma själar haha, klart det finns någon för alla. :) Du är underbar och de idioter som inte kan se det kan ta sig i röven. Han kommer när du minst anar det ;) promise. Annars kan ju vi gifta oss och leva lyckliga i alla våra dagar?? :D Pöss på da

2009-11-18 @ 09:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0