Love has no pride

Stackars Emma kom ut från personaltoaletten och sa att hon precis spytt, och min reaktion var väl inte så hemskt uppmuntrande:
"Gå hem! Försvinn! Stick!"
Men det är ett helvete när influensan drabbar ett äldreboende, det ska tillägas; ett helvete.
Hoppas du blir frisk snart underbara Emma!

Tog hennes pass så har jobbat 07.00-18.00 idag, och har den äckliga delade turen imorgon,
07.00-14.00,17.00-21.00. 
Är faktiskt glad för jag fick jobba, då slipper jag gå på fest.
(pliing!; och där är jag officiellt utsedd till den töntigaste 20-åringen på denna runda jord)

Mitt hår ser lila ut. Jobbigt läge.

Elina sa åt mig på skarpen innan jag gick;
"Var snäll mot pojken nu!"
Eh... ja, jag ska försöka.



Kommentarer
Postat av: Moa

HEJSAN! :D

Vilken fin blogg du har :) Har du gjort något kul idag?

KRAM

2009-11-14 @ 19:31:26
URL: http://moagoes.blogg.se/
Postat av: moa

SV: ååh den måste jag leta upp! :) tack för tipset :D

KRAM

2009-11-14 @ 22:00:49
URL: http://moagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0