Jag ska göra en kupp.

Är på jobbet och har det mysigt med mina gulliga damer och herrar och underbara kollegor.
Nu kanske jag låter som en tönt: ( fast det är jag ju) men det här är faktiskt det bästa stället att tillbringa en ruskig november kväll på.

Dagens skämt går till min kollega:
"Vilken tur att du inte tappade huvudet, då hade vi ju fått gå på skallgång"
Mwahahahahaha vad jag inte skrattade.

Fick precis en kommentar från en tjej som berättade att hon rakade sönder sin nagel,
Hmm, jag är nog inte den klantigaste på jorden iallafall.
Fin blogg har hon med, där har ni den: http://zanasaliji.blogspot.com/

Har pratat med en nordea-bank-kvinna som ringde upp swedbank åt mig; jag kan tydligen gå dit;säga att jag inte fått min lön och sen skriva på något papper så får jag den. Det var ju skönt, irriterande bara att de inte kunde säga det till mig i Måndags, då hade jag ju redan haft den förbannade lönen.
Men ska traska dit imorgon efter matten och fixa det.
Och får jag den inte då ska jag göra en kupp.
Jag ska binda fast mig själv spritt språngande naken vid någonting i deras fina bankkontor och sitta och sjunga dåliga dansbandsdängor tills jag får min lön.
Det bör väl få fart på deras akademiska arslen?

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken idé!! Kanske att man ska knäppa kort på mitt huvud och sätta ut en annons på blocket eller på någon Jesus-sida? =)

2009-11-05 @ 19:52:38
URL: http://carropetit.blogg.se/
Postat av: Emma O

kommer på lördag vid två :)

2009-11-05 @ 20:29:28
URL: http://feelthefear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0