Ibland inser man inte att man har haft en bra dag innan den är slut

Slutar inte jobba förrän om 20 minuter men (det känns konstigt att säga det här) jag har ingenting att göra.
Den här kvällen har varit sådär obehagligt lugn; sådär så man undrar vad det är för fuffens pågång.
Alla var i säng tjugo i åtta så jag skalade potatisen till imorgon (det är nattens jobb men jag kände för att vara en god kollega idag) och nu är köket och tvättstugan städad och jag har absolut ingenting kvar att stå i.
Jobbigt läge för en överaktiv knasboll.
Speciellt när jag har både disk och den nya Cosmo som väntar på mig där hemma.
Jag ber om ursäkt för det tråkiga inlägget.


Grattis till Ida som tog körkort idag !




Kommentarer
Postat av: ida :D

tack så mycket :D haha lite sent men har inte sett det :P :D:D

2010-03-19 @ 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0