Hannas 20-årsfest.




Hanna utanför sitt och Dannys hus med Nemo, visst bor dom fint ?
Förra gången jag träffade Nemo såg han ut så här:

Nu ser han ut så här:


Challe

Töntiga Challe som höll på att ta kort hela tiden. Jobbig jävel.

Matilda

Singstar

Jag och Sofie, mycket trevlig tjej med en mycket trevlig blogg: http://sofiesallt.blogg.se/







Jesper och The Party Dog Nemo



Matilda

Danny på bussen in till staden
 
Danny i en het disskusion med ordningsvakten som tog sitt arbete på lite för mycket allvar.
Var jätterädd att hon skulle sno min vinflaska så jag satte mig på den.
Det måste ha varit den med obekvämaste bussresa i mitt liv; tro det eller ej men jag är inte van att ha en vinflaska i arslet.
Kvällens kommenter står killen som satt bakom mig på bussen; han lutade sig fram och frågade mig och Challe om hur länge sen vi trodde att det var sen vakten fick något.

Avslutar bildbomben med den nog mest smickrande bilden på mig i världhistorien.
Det borde vara olagligt att vara såhär ful.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag älskart att du bjuder på dig själv så mycket! the party dog most have some evil force in the eyes..



Men jag förstår nog inte redigt systemet med det där blogg grejerna, är jag trög?

2009-11-22 @ 21:34:35
URL: http://sofiesallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0