Bajs i ansiktet.

Jag har stelnat bajs i ansiktet. 
Vet inte om det är bajs; jag beställde en ansiktsmask mot finnar som det ska vara äkta afrikansk lera i, men vem vet ?
 Den ser ut som bajs, luktar bajs och kan därför också vara bajs.


Min hud har av någon andledning flippat ut och börjat producera finnar och jag har varit livrädd för finnar ända sen jag såg ett barnprogram om ett monster som får en finne som sen tar över världen.
Tänk om mina finnar bli mer omtyckta en jag, snor mina vänner,
tänk om pojkar utnjyttjar mig för att få träffa mina finnar ?

Idag åkte jag hem till mamma Eva.

Möttes av världen mysigaste busfrö


Oliver utnämde mig till hans lekkamrat
(självklart; jag är bäst på att leka vilket inte konstigt när man är belönad med fantasi som en femåring)

Det var en lugn och idyllisk dag i legoland...

Men sen...
kom den onda barbie dockan och skapade förödelse och panik vart hon än satte sina omänskliga plastfötter.....


Dockan låg så när jag kom in i rummet. Jag svär.


Följde med Nina till Modehuset.

Jag var där i 3 timmar utan att köpa någonting!
Känner mig mycket ekonomisk och stolt, fast om sanningen ska fram så hade jag inte med mig min dosa och har aldrig pengar på kortet om jag inte har planerat att inköpa någonting eftersom jag är en klantskalle och alltid lyckas tappa korthelvetet.
Dessutom är det för mycket månad i slutet av pengarna.
Istället roade jag mig med att ta kort på mig själv i provrummet.


Och så här roligt tyckte Oliver det var att shoppa:


Men han piggnade till när han fick syn på pankakorna som hans underbara mamma hade köpt till honom:




 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, det hade ju sett bra ut eller vad tror du? Så långt har jag också kommit och jag har mer än 400 poäng nu men inte fler besökare? Dina ögon alltså, my god!

2009-11-24 @ 20:21:04
URL: http://sofiesallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0