Sista helgen

innan min semester!
det tänker jag fira med att vara helt galet kriminell och sno kuvert från arbetet.
Jag har visserligen redan frågat om jag får ta med mig några hem men jag är ändå kriminell.
Tänker gömma dom i tröjan och vissla oskyldigt när jag går av mitt pass.
( visst är kuvert ett konstigt ord, man säger ju inte kuvert utan man säger ju kuvär.  Fast det är klart kuvär ser ju ännu konstigare ut )

Igår följde jag med Herr Karlsson on a secret mission to Alvesta.
Kan inte berätta vad jag gjorde för då är jag afraid I have to kill you... Höhö.

Har tänkt på hur önskelistor ändras ju äldre man blir.
När jag var liten önskade jag mig barbiedockor tamaguchi osv,
när jag var tonåring ville jag helst ha smink, presentkort eller pengar.
Nu ser min önskelista ut så här:

1. Micro

2. Brödrost

3. Mopp med tillhörande spann.

Herregud vad vuxen jag har blivit; samtidigt som jag är fruktansvärt omogen.
Igår när jag var ute drabbades jag av en nästan oemotståndlig lust att slänga mig ner i snön och göra några vackra snöänglar. Dock kände det som ett alldelles för konstigt betende av en ensam 20-årig kvinna.
Så på Måndag ska jag ta med mig Oliver ut för att leka i snön och så kan jag säga till alla att jag gjorde det för att han så gärna ville när det i själva verket var jag som hade roligast.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0